Nie z tego świata-postacie
- Wilkołak:
- Polowanie
- Zmiana w wilka podczas pełni lub w wybranej chwili
- Żyją dłużej niż normalny Sim
- Wycie słychać co każdą pełnię
- Wilkołaki nie mogą zabić Sima, najwyżej przestraszyć
- Z każdą przemianą Simowi-wilkołakowi opada potrzeba głodu
- Jeśli wilkołak będzie miał dziecko z normalną Simką, to jest 50% prawdopodobieństwa, iż dziecko odziedziczy wilkołactwo
- Wilkołaka można stworzyć już w CAS lub stać się nim poprzez ugryzienie.
- Wróżka:
- Wróżka może być kobietą lub mężczyzną.
- Wolniejsze starzenie
- Mogą przybierać formę wyglądu dorosłego Sima, ale także mogą się "skurczyć" do swoich prawdziwych rozmiarów (tylko w wybranych interakcjach)
- Można od razu stworzyć wróżkę w CAS, ale Sim może się też w nią zamienić
- Będą mogły robić normalnym Simom najróżniejsze psoty i psikusy
- Będą mogły odwrócić proces zombifikacji.

- Czarownik:
- Tylko one mogą uczyć się zaklęć
- Wiedźmą może być zarówno kobieta, jak i mężczyzna
- Mogą latać na swoich miotłach (nowy środek transportu)
- Będą dobre i złe zaklęcia
- Będą mogły zamieniać Simów w ropuchy, w kamienne rzeźby itp.
- Potrafią wytwarzać różne eliksiry
- Wiedźmy nie będą się dzielić na dobre i złe
- Posiadane małe zwierzęta zwiększają ich moce magiczne.
- Zombie:
- Poruszają się bardzo wolno
- Można zamienić się w zombie poprzez eliksir zombifikacji
- Czarownice mogą przywołać zombie spod dowolnego nagrobka
- Wychodzą z ziemi podczas pełni.
- Wampir (ulepszony):
- Mają nowe opcje do straszenia Simów
- Mają możliwość hipnotyzowania
- Nowy ołtarz do spania
- Mogą czytać w myślach i sprawić, żeby wybrany Sim myślał o nich (również w Po Zmroku)
- Mogą chwalić się swoimi kłami
- Mogą mówić lub zaprzeczać, że są wampirami.
Nowe umiejętności
- Alchemia
- Rzucanie zaklęć (wiedźmy, ukryta)
- Psotnictwo (wróżki, ukryta)
- Likantropia (wilkołaki, ukryta)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz